Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

Autoplay dla pliku swf

Obsługa programu, animacja, AS2, AS3
  • Wiadomości
Offline

charlietramp

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 7 sie 2012, o 20:31

Autoplay dla pliku swf

Post30 sie 2012, o 12:51

Witam,

mam problem z filmem swf. Chcę aby w pierwszej klatce filmik, zaraz po włączeniu, odtwarzał się automatycznie bez wciskania buttona Play.
mam taki kod i jest to kod as 1.0 bo tylko taki mi się udało znaleźć dla dla odpowiedniego controlera.

na stage jest:

controller.target = playme;

playme.play();

a w smym controller jest:

controller = this;
this.onEnterFrame = play();

startR = timeline._x;
endR = startR + timeline._width;
Range = endR-startR;

playSpeed = 0;

slider.onPress = function(){
var offset = this._x - this._parent._xmouse;
this.onMouseMove = function(){
this._x = Math.min(Math.max(startR, this._parent._xmouse + offset), endR);
var percent = (this._x-startR)/Range;
target.gotoAndStop(Math.floor(percent*target._tota lframes)+1)
updateAfterEvent();
}
this.onMouseMove();
}
slider.onRelease = slider.onReleaseOutside = function(){
delete this.onMouseMove;
if (playSpeed == 1) target.play()
}

this.onEnterFrame = function(){
if (!slider.onMouseMove){
if (playSpeed != 1) target.gotoAndStop(Math.round(target._currentframe +playSpeed));
// playSpeed of 1 is handled with play() so that synced audio can play
if (target._currentframe == target._totalframes) playSpeed = 0;
var percent = (target._currentframe-1)/(target._totalframes-1);
slider._x = startR + Range*percent;
}
}

stop_btn.onRelease = function(){
playSpeed = 0;
}

play_btn.onRelease = function(){
playSpeed = 1;
target.play();
}

Zapewne controller zatrzymuje automatycznie film. Nie wiem jak to rozwiązać. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Offline

zchrobot

Team eduweb

Team eduweb

  • Posty: 1319
  • Rejestracja: 4 mar 2010, o 20:44

Re: Autoplay dla pliku swf

Post1 wrz 2012, o 18:09

za komentuj akcje które zatrzymują film czyli wszystkie linie zawierające gotoAndStop
Offline

charlietramp

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 7 sie 2012, o 20:31

Re: Autoplay dla pliku swf

Post5 wrz 2012, o 18:41

Dziękuję za odpowiedź zainspirowała mnie do dalszego grzebania w tym kodzie.
Poprawny kod to (zmiany są podkreślone :)):

controller = this;
autoPlay = "true"

startR = timeline._x;
endR = startR + timeline._width;
Range = endR-startR;

playSpeed = 0;

slider.onPress = function(){
var offset = this._x - this._parent._xmouse;
this.onMouseMove = function(){
this._x = Math.min(Math.max(startR, this._parent._xmouse + offset), endR);
var percent = (this._x-startR)/Range;
target.gotoAndStop(Math.floor(percent*target._totalframes)+1)
updateAfterEvent();
}
this.onMouseMove();
}
slider.onRelease = slider.onReleaseOutside = function(){
delete this.onMouseMove;
if (playSpeed == 1) target.play()
}

this.onEnterFrame = function(){
if (!slider.onMouseMove){
// if (playSpeed != 1) target.gotoAndStop(Math.round(target._currentframe+playSpeed));
// // playSpeed of 1 is handled with play() so that synced audio can play

if (target._currentframe == target._totalframes) playSpeed = 0;
var percent = (target._currentframe-1)/(target._totalframes-1);
slider._x = startR + Range*percent;
}
}

stop_btn.onRelease = function(){
playSpeed = 0;
target.stop();
}

play_btn.onRelease = function(){
playSpeed = 1;
target.play();
}

Wróć do Flash i ActionScript

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron