Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

czy warto inwestować w seo?

Optymalizacja, Pozycjonowanie, AdWords, AdSense, marketing WWW

Maru1982

czy warto inwestować w seo?

Post24 maja 2016, o 12:25

nie jestem całkiem zielony w temacie, sporo o tym czytam i wiem jak to działa, ale zastanawia mnie praktyczna strona zagadnienia możecie mi coś na ten temat powiedzieć? ile to kosztuje tak totalnie, jak dlugo trwa, czy bd mial gwarancje efektow?
Awatar użytkownika

walterwhite

Re: czy warto inwestować w seo?

Post24 maja 2016, o 14:33

gwarancji nikt ci nie da, a jak da to znaczy ze sie srednio zna na tym co robi. ja taka gwarancje dostalem, ale szybko sie okazalo, ile jest warta. teraz wspolpracuje z wieksza agencja - drozej, ale zdolali juz zdjac filtr z mojej strony ktory powstal w wyniku dzialan poprzedniej osoby, nawet strona skoczyla oczko do gory. wiec nie polecam leciec po kosztach, bo najprawdopodobniej bedziesz zalowal.
yeah science.

Maru1982

Post25 maja 2016, o 11:37

komu zleciłeś pozycjonowanie?
Awatar użytkownika

walterwhite

Post25 maja 2016, o 14:24

znajomy polecił jakiegoś freelancera, nasza współpraca trwała 3 miesiące, tylko kosztowało mnie to nerwy i pieniądze, ale nie chciałem wydawać za dużo, bo po prostu nie mam. przez ta oszczednosc musialem wydac jeszcze wiecej.
yeah science.

Maru1982

Post25 maja 2016, o 15:10

no coz, zeby efekt byl trzeba inwestycji. no ale ponawiam pytanie - ile? jak dlugo?

SupremumSEO

Post27 maja 2016, o 14:53