Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

Kształty wektorowe w Photoshopie

Photoshop, Lightroom, tworzenie grafiki i edycja zdjęć

MichcioSnajper

Kształty wektorowe w Photoshopie

Post29 sty 2015, o 22:11

Hej. Przerabiam obecnie kurs Photoshop CC od podstaw i mam problem. Z racji że jestem początkującym użytkownikiem, który nie zna jeszcze technik zaawansowanych tego programu (aczkolwiek będę chciał takowe techniki poznać w najbliższym czasie), piszę tutaj na forum, aby czegoś się od Was dowiedzieć.

Mianowicie zrobiłem takie coś, zgodnie z tym co Pan Grzegorz.

http://s10.ifotos.pl/img/Beztytulu_wxrxhqw.png

Zrobiłem wstępnie plik 1000x1000 pikseli , natomiast potem pracowałem z narzędziami tylko i wyłącznie służącymi do tworzenia kształów wektorowych (pióro, kształt, tekst)

Ok i przechodzimy do sedna. Dlaczego po powiększeniu widzę poszarpane krawędzie i pojedyncze piksele? Jak byłem ostatnio u kolegi i on mi pokazywał zrobione logo w Illustratorze (które robił też narzędziami wektorowymi) to jak powiększał to u niego było "gładko" a u mnie są bardzo zauważalne piksele? Czy ja coś źle zrobiłem czy co?

P.S. Dołączam plik .psd poniżej
Jeszcze raz dodam, jestem początkującym użytkownikiem tego programu, dopiero się uczę :( Prosiłbym o jakąś odpowiedź, w związku z tym tematem. Pozdrawiam serdecznie, Michał.

Plik psd
https://mega.co.nz/#!7hEiWIAR!MgieZNsLC ... ix-CvdEFy8
Awatar użytkownika

Seapage

Re: Kształty wektorowe w Photoshopie

Post30 sty 2015, o 00:04

Zieloną warstwę masz zrasteryzowaną czyli już nie w formacie wektora. Jedyne wektory jakie jeszcze posiadasz to font i kształt 1 (biała gwiazda).

MichcioSnajper

Post30 sty 2015, o 21:28