Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

player.destroy()

Obsługa programu, animacja, AS2, AS3
  • Wiadomości
Offline

betluk

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 16 wrz 2012, o 15:59

player.destroy()

Post16 wrz 2012, o 16:02

Witam,
pisze ponieważ w wyszukaj nie znalazlem nic co moglo by rozwiązać moj problem.

Problem przedstawia się następująco:
Po włączeniu playera youtube i przejscia w inna zakladke na stronie flash film z playera jest nadal odtwarzany gdzies w tle jak zrobic aby "zniszczyc" tego playera.

Moja strona jest ułożona w specyficzny sposób.

Ze sceny 1 nalezy przejsc do mc video pozniej do mc symbol 2 a nastepnie do mc ramka i jeszcze do danego mc z filmem.

moj kod dla mc z filmem np nr 1 to:


// The player SWF file on www.youtube.com needs to communicate with your host
// SWF file. Your code must call Security.allowDomain() to allow this
// communication.
Security.allowDomain("www.youtube.com");

// This will hold the API player instance once it is initialized.
var player:Object;

var loader:Loader = new Loader();
loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.IN IT, onLoaderInit);
loader.load(new URLRequest("http://www.youtube.com/v/YkBxlNNdHvY?version=3"));

function onLoaderInit(event:Event):void {
addChild(loader);
loader.content.addEventListener("onReady", onPlayerReady);
loader.content.addEventListener("onError", onPlayerError);
loader.content.addEventListener("onStateChange", onPlayerStateChange);
loader.content.addEventListener("onPlaybackQuality Change",
onVideoPlaybackQualityChange);
}

function onPlayerReady(event:Event):void {
// Event.data contains the event parameter, which is the Player API ID
trace("player ready:", Object(event).data);

// Once this event has been dispatched by the player, we can use
// cueVideoById, loadVideoById, cueVideoByUrl and loadVideoByUrl
// to load a particular YouTube video.
player = loader.content;
// Set appropriate player dimensions for your application
player.setSize(640, 360);
}

function onPlayerError(event:Event):void {
// Event.data contains the event parameter, which is the error code
trace("player error:", Object(event).data);
}

function onPlayerStateChange(event:Event):void {
// Event.data contains the event parameter, which is the new player state
trace("player state:", Object(event).data);
}

function onVideoPlaybackQualityChange(event:Event):void {
// Event.data contains the event parameter, which is the new video quality
trace("video quality:", Object(event).data);
}



jak zrobic aby po nacisnieciu myszki np na jakikolwiek BTN player był off - DESTROY - zniszczony
Offline

zchrobot

Team eduweb

Team eduweb

  • Posty: 1319
  • Rejestracja: 4 mar 2010, o 20:44

Re: player.destroy()

Post17 wrz 2012, o 10:30

najłatwiej dla Ciebie będzie jak zrobisz zmienna globalna z tym playerem i przy przejściu do danej klatki umieścisz w niej kod pauzujący lub stopujący player

Wróć do Flash i ActionScript

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron