Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

Multiprocessing i Wykorzystanie ramu w CS6

Premiere, After Effects, efekty specjalne oraz 3D
  • Wiadomości
Offline

majkel10

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 8 sie 2012, o 16:09

Multiprocessing i Wykorzystanie ramu w CS6

Post3 paź 2012, o 15:20

Własnie zakupiłem nwoego kompa, I7 2930K 64 giga ramu,zainstalowałem oryginalne oprogramowanie adobe,odpaliłem aftera i właczając funkcje multiprocesingu zdzwiłem sie dlaczego moge wykorzystac max 3 giga na jeden procek w moim 6 rdzeniowym ukladzie w technologi hp,co daje w sumie 12 prockow po 3 giga a wiec tylko 33 giga ramu,zakładałem ze przydziele na aftera co namjmniej 50.Czytałem watki na forum adobe i goscie pisali o ukladach na xeonach po 100 giga ramu,przydzielajac po 8 giga na rdzeń...Wiec czy ktos potrafi mi odpowiedzieć,czy after ma jakies ograniczenia? czy jest cos co trzeba zrobic a o tym nie wiem. Byłbym wdzieczny za każda podpowiedż. pozdrawiam
Offline

majkel10

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 8 sie 2012, o 16:09

Re: Multiprocessing i Wykorzystanie ramu w CS6

Post4 paź 2012, o 10:02

Jak ktos miał podobny problem w przyszłości to udało mi sie rokminic ocb. Znanalazłem tutek w ktorym jest opisane ze te wartości da sie zmienic. 2 minuta 30 sekund.

http://www.video2brain.com/en/lessons/u ... processing

To jest sciezka w ktorej znajduje się plik referencyjny do programu ktory nalezy edytować.

Windows) <drive>\Users\<username>\AppData\Roaming\Adobe\After Effects\11.0


A to trzeba wyedytowac w danym pliku wpisujac w odpowiednim mijescu wartości jakie nas interesuja.

"MP - CS5 - 4"]
"MP - Allocation Per Background Process Index" = "4"
"MP - Allocation Per Background Process Preset I" = "0.750000"
"MP - Allocation Per Background Process Preset II" = "1.000000"
"MP - Allocation Per Background Process Preset III" = "1.500000"
"MP - Allocation Per Background Process Preset IV" = "4.000000"
"MP - Allocation Per Background Process Preset V" = "5.000000"
"MP - CPUs To Leave Free" = "2"
"MP - Enable" = "1"
"MP - Foreground Process Background Multiplier2" = "1.200000"
"MP - Foreground Process Fragmentation Limit CS5" = "0.900000"
"MP - Foreground Process Min Allocation" = "0.400000"
"MP - Fragmentation Limit Per Background Process2" = "0.950000"

Wróć do Postprodukcja Wideo i 3D

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron