[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3884)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4772: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3884)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4773: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3884)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4774: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3884)
 Forum eduweb.pl • Wyświetl temat - Tween.stop i Tween.resume dla wszystkich obiektów
Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

Tween.stop i Tween.resume dla wszystkich obiektów

Obsługa programu, animacja, AS2, AS3
  • Wiadomości
Offline

Itsuma

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 17 sty 2013, o 12:11

Tween.stop i Tween.resume dla wszystkich obiektów

Post17 sty 2013, o 12:22

Witam,

może ktoś będzie umiał mi pomóc. Mam napisany kod, który po dodaniu obiektu za pomocą addChild nadaje mu ruch Tween. Kierunek ruchu dla każdego obiektu jest inny i zależy od położenia myszki. Chciałbym jednak w pewnym momencie wcisnąć pauzę i zatrzymać wszystkie obiekty. Niestety to co zrobiłem działa tylko dla ostatnio dodanego obiektu. Jak zrobić pauzę dla wszystkich obiektów?
Poniżej fragment kodu. Z góry dziękuję za pomoc.

stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, przygotowanie_strzalu);
function przygotowanie_strzalu(e:MouseEvent):void{

stage.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, przygotowanie_strzalu);

if(shootKula){
shootKula = false;
var newKula = new Kula();
newKula.y = wieza.y;
newKula.x = wieza.x;
var newCel = new Cel();
newCel.y = wieza.y -(stage.mouseY - wieza.y) * 1;
newCel.x = wieza.x -(stage.mouseX - wieza.x) * 1;
celContainer.addChild(newCel);
kulaRuchY = new Tween(newKula, "y", None.easeNone, newKula.y, newCel.y, 10, true);
kulaRuchX = new Tween(newKula, "x", None.easeNone, newKula.x, newCel.x, 10, true);
kulaContainer.addChild(newKula);
}
}
}

Pauza.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER, pauza_wcisnieta);
function pauza_wcisnieta(e:MouseEvent):void{
pauzaWcisnieta = true;
kulaRuchX.stop();
kulaRuchY.stop();
stage.removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, strzal);
wieza.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, zaladuj);
}

Pauza.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT, pauza_wycisnieta);
function pauza_wycisnieta(e:MouseEvent):void{
pauzaWcisnieta = false;
kulaRuchX.resume();
kulaRuchY.resume();
stage.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, strzal)
wieza.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, zaladuj);
}
Offline

zchrobot

Team eduweb

Team eduweb

  • Posty: 1319
  • Rejestracja: 4 mar 2010, o 20:44

Re: Tween.stop i Tween.resume dla wszystkich obiektów

Post18 sty 2013, o 11:18

Offline

Itsuma

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 17 sty 2013, o 12:11

Re: Tween.stop i Tween.resume dla wszystkich obiektów

Post18 sty 2013, o 12:18

Dzięki, sprawdzę i dam znać.

Wróć do Flash i ActionScript

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron