Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

[Cinema4D] konstrukcja if xpresso

Premiere, After Effects, efekty specjalne oraz 3D
  • Wiadomości
Offline
Awatar użytkownika

Yasiek

  • Posty: 213
  • Rejestracja: 30 wrz 2011, o 19:30
  • Lokalizacja: Dublin

[Cinema4D] konstrukcja if xpresso

Post9 maja 2014, o 22:29

Jak w temacie - jak akonstruowac cos a'la if w xpresso.
powiedzmy ze mam 2 okregi - 1szy srednica 5cm i 2gi - srednica 10cm.
teraz: powiekszajac srednice pierwszego(5cm) do 12cm chce zeby ten drugi tez powiekszyl sie do 12cm
(ale dopiero jak ten 1szy dojedzie do 10)....wiem troche zamotalem...

pozdrawiam
Yasiek
Non progredi est regredi
Offline
Awatar użytkownika

maltaannon

Team eduweb

Team eduweb

  • Posty: 126
  • Rejestracja: 12 mar 2010, o 19:15
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: [Cinema4D] konstrukcja if xpresso

Post9 maja 2014, o 23:53

O ile dobrze zrozumiałem Twoje zapytanie to rozwiązania natychmiast nasuwają mi się przynajmniej dwa. Działają odrobinę inaczej od siebie, ale chyba o to Ci chodziło. Żeby zobaczyć różnicę między nimi zmieniaj Radius "Sphere 5cm".
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

Yasiek

  • Posty: 213
  • Rejestracja: 30 wrz 2011, o 19:30
  • Lokalizacja: Dublin

Re: [Cinema4D] konstrukcja if xpresso

Post10 maja 2014, o 00:19

Dzieki piekne - wlasnie robilem jak to 2 rozwiazanie, ale gdzies musze miec blad.
rozumie ze Compare zwraca bool (0:false, 1:true) i taki Input przekazuje w Condition do Outputa...
Jeszcze sie tutaj pewnie wynurze, bo robie taki maly rig a to xpresso jest strasznie oszczednie wytlumaczone w manualu:):)
Jeszcze raz dzieki
Teraz na pewno pojdzie latwiej:)
Non progredi est regredi
Offline
Awatar użytkownika

Yasiek

  • Posty: 213
  • Rejestracja: 30 wrz 2011, o 19:30
  • Lokalizacja: Dublin

Re: [Cinema4D] polozenie punktu lini xpresso

Post10 maja 2014, o 12:10

Zeby nie robic nowego tematu,
jak w xpresso ustawic (zmieniac x,y,z) polozenie punktu - jednego z punktow skladajacych sie na linie, tak, zeby np: zmieniac dlugosc tej linii???
Non progredi est regredi
Offline
Awatar użytkownika

maltaannon

Team eduweb

Team eduweb

  • Posty: 126
  • Rejestracja: 12 mar 2010, o 19:15
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: [Cinema4D] konstrukcja if xpresso

Post10 maja 2014, o 12:25

Tego niestety w Xpresso nie zrobisz, bo wymaga to juz ingerencji na nizszym poziomie, konkretnie w strukture obiektu. A co chcesz zrobic? Zwykle sa latwiejsze rozwiazania.
Offline
Awatar użytkownika

Yasiek

  • Posty: 213
  • Rejestracja: 30 wrz 2011, o 19:30
  • Lokalizacja: Dublin

Re: [Cinema4D] konstrukcja if xpresso

Post10 maja 2014, o 13:52

potrzebuje za pomoca sweepNurbs moc kontrolowac (za pomoca dlugosci spline) glebokosc elementu, extrude mnie nie urzadza bo nie wiem jak na koniec extruda dodac inny ksztalt niz poczatkowy
============================================================

poradzilem sobie:
w Null'u gdzie chcialbym za pomoca xpresso zmieniac dlugosc (czyli spline w sweepNurbs),
wstawiam sobie sliderek, do SweepNurbs zaznaczam Object->Use Rail Scale, a Null zmienia wlasciwosc
spline->Coord->Scale.Z

:)
Non progredi est regredi

Wróć do Postprodukcja Wideo i 3D

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości