Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

Na czym postawić stronę?

Forum dla osób rozpoczynających przygodę z webdesignem

Nosens

Na czym postawić stronę?

Post26 wrz 2014, o 08:32

Witam serdecznie. Jeżeli chodzi o tworzenie stron internetowych jestem początkująca osobą. Aktualnie posiadam bloga postawionego na platformie WordPress co raczej większego wysiłku umysłowego nie wymagało. Mój blog hula ponad rok i ma się całkiem dobrze, jednak ograniczenia, które płyną z zarządzania witryną jak i wyborem motywów, skłoniły mnie do lepszego działania i przygotowania własnej strony internetowej. Raczej podchodzącej pod bloga.

Przygotowałem specjalny zestaw pytań - mam nadzieję, że mi pomożecie :)

1. Co wybrać?

Co polecacie? Szukam systemu, który będzie łatwy w obsłudze, będę mógł wygodnie dodawać teksty, filmy, zdjęcia bez większego zaangażowania, jak to jest na wordpressie. Tam wchodzę w panel sterowania i mam wszystko pod ręką, co jest bardzo dobre, nawet w przyszłości, gdybym chciał zaprosić kogoś do współpracy.

Czytałem też kilka informacji o Joomla ale jakoś specyficznie do tego podchodzę. Chciałbym zrobić stronę, która będzie po pierwsze responsywna, po drugie będę mógł sam do niej zrobić szablon na photoshopie, a potem wykorzystać go. Mam już kilka pomysłów i chciałbym zrobić to mniej więcej tak jak wygląda na videocopilot albo coś tego typu, gdzie budowa strony jest kafelkowa, obrazkowa i wygodna dla użytkownika. Będę tam zamieszczać sporo tutoriali i filmików. Po za tym tematyka dotyczy grafiki i efektów specjalnych, więc będzie to wygodne.

2. Poradniki