5 sie 2014, o 13:03
Witam,
Dziękuję za sugestię i mam dobrą wiadomość - właśnie wdrażamy poprawki na hostingu, które:
1. Przyspieszą działanie serwerów (nowe łącza, dyski SSD, mocniejsze maszyny)
2. Wprowadzają pomoc techniczną w ramach hostingu gdzie administrator będzie na bieżąco obsługiwał tickety
3. Zautomatyzowane wszystkie powiadomienia, w tym o wygasaniu konta etc.
W weekend zaczęliśmy migrację, niestety z Pana kontem mieliśmy mały problem ponieważ musimy przenieść je osobno, jako że wcześniej wygasło. Jest to wyjątkowa sytuacja, którą na bieżąco weryfikujemy z Panem mailowo, a sprawa wyniknęła dopiero wczoraj, dziś jestem pewien że problem zostanie rozwiązany. Jak zwykle z taką dużą migracją mamy pewne trudności, prosimy o wyrozumiałość.
Pozdrawiam,
Grzegorz Róg