Z uwagi na dużą liczbę wpisów stworzonych bez wątpienia wyłącznie w celu pozycjonowania stron na określone frazy, dodaliśmy do wszystkich linków (w postach i podpisach) atrybut rel="nofollow". Z tego względu wszystkie dodane linki straciły swoją moc pozycjonerską. Forum jest dla Was, dlatego prosimy o zamieszczanie wyłącznie "prawdziwych" tematów i odpowiedzi.

System do obsługi helpdesc

Dowolne, luźne tematy
  • Wiadomości
Offline

and24

  • Posty: 24
  • Rejestracja: 2 sty 2016, o 10:50

System do obsługi helpdesc

Post4 paź 2017, o 08:28

Chodzi o system do obsługi helpdesc. A więc rejestracja zdarzeń, ich status itd Także do obsługi call center. Możecie polecić coś w tym zakresie?
Offline

xnn

  • Posty: 32
  • Rejestracja: 15 sty 2015, o 17:00

Re: System do obsługi helpdesc

Post5 paź 2017, o 10:18

Jest kilka rozwiązań. Istnieje oprogramowanie unowersalne do tego typu zadań np redmine, ale są też takie które można po niewielkich przeróbkach dostosować do indywidualnych potrzeb.
Wydaje mi się jednak, że jeżeli szukasz czegoś profesjonalnego, dedykowanego, to lepiej zgłosić się do kogoś, kto specjalizuje się w tego typu usługach na co dzień. Sprawdź jeszcze tutaj - zobacz.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2017, o 09:43 przez xnn, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

GrzywaVW

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 21 paź 2017, o 19:56

Re: System do obsługi helpdesc

Post21 paź 2017, o 19:57

Ja znam parę firm, które się tym zajmują.

Wróć do Hydepark

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron